You are now in HelydaHelmiyazar`s Territory. Do read and make yourself at home. Semua cerita pasal aku and part of me. Lots of love, Helyda ♥

Tinggalkan LINK anda (:

Monday 8 August 2011

~✫✿ OMG ! I ♥ JOSH HENDERSON ✿✫

Okay , hey peeps ! nmpak tajok entry at atas tuh ? it's all about Josh Henderson yaww !
aku ta nafikan , memg ta suma org kenai dea , sbb dea taklaa femes mcm Brad Pitt , Tom Cruise , tp dea cukop menawan hati aku !
1st time aku tgk dea , dlm cita The Jerk Theory . makaihh , memg suweettt gila babeng tau tak dea jd hero ! 
nak tau tak nak tau tak , aku jatoh cinta pandang pertama ! HAHA . 
tambah lak aku dgr dea nyanyi , perghhh kalah gua wa cakap luu . memg laa , sbb gua ta pandai nyanyi . hehe

tambah lak bila bgn sahor pg td , aku kua g kedai mkn laa kan , dengar radio then aku just mcm (...) ; yap , aku mcm pena dga laa suara neyy . then adek aku sakap tatau lah at hg kak . -,-
baru aku amati betoi betoi memg suara dea laa derr ! aku gila excited doe ! mengalahkan ape jer . ngee ~
yang buad aku betambah excited kankan na tau sbb apa ? sbb kan suma lagu yg dorg maen tuh lagu dea means apa tau , sepanjang masa aku lam keta aku asek dga suara dea . haishh , mao tecabot jantong aku bedebar kencang sanad . dating dgn SI DIA pon ta excited cmneyy . *sorry sayangg . 

okayy , so aku na kenal kan fews lagu dr Josh Henderson yg ku sayangg ! <3
- Can You Tell Me It's Okay
- Molly Molly
- Hello , can you hear me ?
- The Jerk Theory
- Wanted
- Should I Care
- God Made You Beautiful

cukop laa tuu , now movie yg dea belakon lak . :P
- The Jerk Theory
- New York I Love You
- The Ugly Truth
- The Other Guys

tp tak suma dea jd watak utama laa . paling aku suka cita The Jerk Theory . memg dea sweettt + romantikkk + gentle gilaaa . aku suka laky mcm tuu . ILOVEYOU JOSH HENDERSON
SI DIA sayangg , jgn marah tau . hehe . :*
tgk laa buah aty aku at bawah , tp jgn lelama tau , HAK aku tuh . ;P (gegeh jap , bukan salu)


OuhhMaiiGod betapa kachak nyaa dea ~

sweet gila muka dea kan ? manja gituu <3

taktau nak kata pa dah , senyuman dea memg memukau ! :P

Fulamak ! tgk body dea memg memenuhi citarasa betoi laa . (:

No comments: